Tuesday, July 10, 2007

De ce?

Draga Jurnalule,

S-au intamplat atat de multe these days, incat nu stiu despre ce sa-ti povestesc mai intai. De ce ma trezesc mereu dimineata agitata si imi vine sa ma bag in pat de la ora zece seara? Unde e spiritul vacantei? Vreau la mare. Mult. Brb. Se aud zgomote pe hol. Sunt home alone. Am uitat ca am o veverita insomniaca.

Sa revenim. Sau nu. Sunt curse pe strada din fata casei mele. Ilegale, of course. Nu-mi dau seama ce masini sunt, dar incepe sa ma streseze zgomotul. Sau sunt un pic invidioasa ca nu-s eu la volan, maturand soseaua cu anvelopele mele Good Year? :) Ca tot spuneam de putin... cum e posibil ca destui studenti sa scrie "umpic"? Nu scolari, nu elevi de liceu...STUDENTI! God help... De ce nu ploua odata? De ce ne inghesuim la concerte gen "Live Earth", dar nu renuntam la spray-uri (exista roll-on), la combustibil (exista biciclete, metrou.... look who`s talking... :p) si la multe altele (mai multe intr-un post viitor)? De ce fac taranii gratar in Poli si mai lasa si gunoaie, pe deasupra? De ce atata poluare? A mediului, a ochilor, a urechilor...De ce claxoneaza soferii de nebuni la semafor? S-or grabi ei, dar sunetul acela stresant de goarna sufocata nu va accelera cu absolut nimic situatia... De ce vad din ce in ce mai des fete la 14 ani cu haine stramte, buricul la vedere si curele din piele naturala de burta si tesut adipos din belsug? De ce toate fetele vor haine in masuri cat mai mici, chiar daca le vine oribil? Cum e posibil sa treaca bacul doar 40 de elevi din Alexandria? De ce se prosteste lumea pe zi ce trece? De ce "care" in loc de "pe care", atunci cand este cazul? De ce nu se mai pune accent pe cultura? De ce se da spaga la bac? De ce nu mai invata tinerii? De ce atatea campanii antidrog, daca oricum nu-si ating obiectivul? In anii mei de liceu, acum mult timp, vreo 2 ani, am intalnit o campanie care spunea despre droguri ca iti dau o senzatie de libertate, beatitudine si fericire, ceva de genul acesta.... Apai atunci sa nu se mire ca bietul adolescent, abia intrat in viata, vrea cu atat mai mult sa traiasca aceste stari atat de frumos descrise in brosura campaniei antidrog! Bleah...


De ce nu mai am chef de nimic? De ce imi pare ca lumea ia totul prea mult in serios? Oare o iau si eu prea in serios? Hai la mare! Acolo nu-i rost de nervi.... Acolo pot sa umblu ziua cu camasa de noapte (motivul: cateva prietene m-au intrebat de unde am rochita asta draguta! de la raionul de lenjerie intima, fetelor! ;) ) si seara sa fac baie dezbracata. Acolo simti cu adevarat libertatea, chiar si doar privind intinsul nesfarsit al marii si doar acolo, in gloful acela, poti sa urli de fericire ;) fara sa te judece nimeni, fara sa te auda, fara sa-ti pese...

Ma opresc aici. Deocamdata...


1 comment:

Rrarresh said...

23.00. Ai fost tu in tot ce ai scris ! Ti-a placut 'gloful', cum l-ai denumit tu :) Sper sa-ti placa in continuare :)