Thursday, July 12, 2007

Sexxy Mamma.... {Privirea te poate insela, dar instinctul... ba!}

Intru. Trebuia sa-i duc ceva mamei mele. E plin de femei care-si aranjeaza parul. Coafeza mea imi spune sa ma programez sa-mi tunda bretonul. De fapt, vrea sa-mi vopseasca varfurile in ciclam. Whatever... Ma duc la manichiurista. Mama mea este acolo si vorbeste cu aceasta.

Are o clienta....

Ii vad mai intai spatele. Pantaloni cu talie joasa. Bustiera in dungi orizontale. Piele imbracata intr-un bronz perfect.

Pasesc.

Îi zaresc fata. E blonda. Par semilung. Fin. Sprancene drepte, ochi blanzi. Per total, o fizionomie care te invita sa o privesti. Gat lung si subtire, ca de balerina, care parca cere mangaieri. Maini mladioase, foarte subtiri, delicate. Un tatuaj pe bratul stang te face sa te gandesti la trandafiri. Sau la o viata aventuroasa. Degetele de pianista se termina in unghii lungi ce-i sunt pictate cu oja alba.

Se ridica.

Abdomenul plat ofera o priveliste interesanta. Picioarele interminabile sunt imbracate in pantaloni sport, negri, mulati, de firma. Îi vin ca turnati. Bustiera ingusta abia acopera un decolteu construit. Da, se vede. Sânii nu sunt naturali, ascund silicoane. Dar forma lor, de mar bine copt, te face sa uiti repede acest amanunt. Pare o fire sociabila, chiar foarte ok. Vorbeste. Are vocea groasa. "Ies la o tigara, pana se usuca oja." Poate de la tigaretele pacatoase suna ca un contrabas... Nu-i fura din sex-appeal, dimpotriva, o face si mai interesanta. Dar ceva in mine spune ca nu e de la fumat. Ceva in mine bate in poarta mintii si striga: "Trezeste-te!"

Da, fata asta are ceva deosebit. Ceva aparte. La prima vedere crezi ca de vina e sexualitatea emanata. Instinctul meu spune altceva. E doar fizicul deosebit, care nu te lasa sa-ti iei privirea de la ea? Sau poate ceea ce-ti fura privirea este, de fapt, neobisnuitul care invaluie acest trup androgin, fara pic de grasime, fara solduri, fara talie?

Vrea sa se mute in Tara Lalelelor. Viata in Romania e prea grea.

Îl cheamã Dana.

3 comments:

Rrarresh said...

foarte tare, Femeie !

Anonymous said...

raresh, tata, ti-o luase imaginatia razna, nebunule! :) mai la inceput.. da ti-a trecut la sfarsit... :))

Aditzoy said...

Sorin, imi pare rau sa te dezamagesc, dar "Femeie" este apelativul cu care mi se mai adresa din cand in cand... =))