Monday, July 23, 2007

Of, computerele astea...


Mi-am luat laptop, in sfarsit... Dell Inspiron 1501. Nu ca ati fi intrebat. :) E bun. Imi place mult. Cel mai tare e design-ul lui, e foarte sexy. Imi vine sa-l mananc! I think i`m in love...

Kiddin`.


Problema e ca nu a venit si cu driverele (de sunet, video, de retea etc.). Urat din partea lui. Pai e normal asa ceva?? Ce daca nu avea Windows-ul preinstalat? CD-ul cu "Drivers & Utilities" era fix degeaba. Si ce m-am mai chinuit sa fac rost de ele...

So... E normal asa ceva? Asa se intampla cu pc-urile fara sistem de operare?

Si inca o intrebare: cum se formateaza un pc normal (din acela mare, de birou :P), fara sa pierd ce am pe partitia E (sau F sau Z sau cum s-o numi la voi)? L-am virusat... De 3 ani, de cand il am, nu i-am pus un antivirus. Shame on me.

A nu se repeta greseala mea! :)

Btw: nu ma laud cu Dell-ul meu nout, doar ma bucur mult ca in sfarsit il am si ca a picat la tanc, tocmai cand mi-am imbolnavit pc-ul. :)

2 comments:

Anonymous said...

ce fund ai..

Aditzoy said...

Multumesc la fel!