Monday, June 4, 2007

7 (sapte)! :o

Becali. O suma cu sapte cifre. 2 000 000 mai exact. Euro. Toti donati. Stai sa-mi revin... Brrr.... Ok... Dragut. Chiar foarte dragut din partea lui. Sa-i doneze in scopuri caritabile... Dar cum nimic nu e gratis... nu a facut el degeaba asta. Doar nu a zis "hai sa ii ajut pe bietii oameni! Vai, ce rau imi pare de ei... :(((" pur si simplu, nu? Ma intreb... atata costa campania lui de promovare? :) A facut-o ca sa-i creasca reputatia? Ca sa prinda cazare la casuta din Cotroceni? Sincer, sper ca nu. Sper ca inca mai exista oameni cu suflet mare care isi dau o parte considerabila din avere pentru ajutorarea celor batuti de soarta. Bine.. pentru el este doar o mica parte care oricum se va amortiza curand. Sper ca nu a facut-o din trufie, chiar daca in emisiunea lui Moraru ("Nasul", of course), cand a donat acesti bani a zis: "Ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat o inima mare"... Imi miroase a modestie... :).

Si totusi, indiferent daca a fost sau nu din suflet, actul lui a facut fericiti o gramada de oameni. Si asta conteaza pana la urma. Desi mi-e teama ca autoritatile, vazand ca exista un bun samaritean, nu vor mai oferi ajutoarele financiare de care unii cetateni au nevoie cu adevarat. Hmm...dar..stai..ca oricum nu le ofereau...de-aia au si venit oamenii la Becali...



5 comments:

Istvan said...

Mie mi se pare ca Becali, dupa ce a vazut ca aruncatul cu banii prinde la public..s-a gandit ca asta ar fi o splendida modalitate de a-si face campanie electorala in afara campaniei electorale cum ar veni.

Oricum, se pare ca si-a angaja consultanti de imagine..nu se mai comporta atat de primitiv cum o facea pe vremuri..stie foarte bine ca trebuie sa taca si sa dea drumul la "donatii" ...ca va intra unde vrea el.

Aditzoy said...

Asa e. Mi-a povestit cineva ca a fost invitat la o emisiune "in direct" si si-a adus consultantul de imagine, care-l oprea cand vroia sa spuna ceva neadecvat spunandu-i ceva de genul "raspund eu" and stuff like that... Dar atata timp cat ii ajuta pe oameni, acestia il vor simpatiza. Si il vor vota in mod cert. :)

Anonymous said...

cine tia spus asa cva????

Aditzoy said...

Are vreo relevanta? Daca da: un prieten.

Anonymous said...

you close your heart-i close my eyez