Monday, June 4, 2007

Ritmuri cubaneze

Mi-am adus aminte de un alt film ce mi-a intrat in suflet: "Dirty Dancing 2: Havana Nights". Dansul pe muzica de Cuba. Cantecele cubaneze sunt pline de pasiune si energie, pline de viata si dorinta. Modalitatea perfecta de a apropia doua suflete in flacari... :)

"Chan Chan" este una din preferatele mele. Ritmul ei ma transpune intr-o stare aparte. E ceva diferit fata de aceleasi acorduri pe care le aud zilnic la radio. Ma face sa-mi aduc aminte de scenele din film, in care cubanezii din capitala Havana se strangeau si dansau pe strada, uitand de problemele politice care ii afectau direct, si de modul in care s-au apropiat cei doi tineri, nepasandu-le de lumile diferite din care faceau parte. Si-au trait momentul la maxim. Frumos...



Buena Vista Social Club - "Chan Chan"

No comments: