Wednesday, June 13, 2007

Reclama de doi lei (vechi)

Reclama la noul tabloid "CAN CAN" - print expus in preajma unui pasaj, zona Crangasi:

"Alteta, domnule Dodi, pe unde doriti s-o luam?
Prin pasaj, ca-i mai rapid."

Leo Burnett, mai exact "Echipa 23" s-a ocupat de aceasta campanie. M-au dezamagit. (Nu ca trebuia sa-mi dovedeasca mie ceva, dar...)

De ce au ales aceasta nefericita intamplare pentru promovarea cotidianului? De ce vor sa castige bani si faima pe spinarea raposatei si mult-plansei printese Diana? O lume intreaga a suferit atat de pe urma pierderii ei, ca acum sa vina creativii de la 23 cu asa o reclama, sa transforme tragedia in ceva de care sa razi. Nu stiu...n-am cuvinte. Sunt pur si simplu uimita. Cred ca numai la noi se putea intampla asta, numai niste creiere romanesti putea gandi asa departe.

Ce vrei, dom'le, doar suntem un popor de oameni creativi, inteligenti si (aproape) originali!

Sa va fie rusine.

4 comments:

Blankpagey said...

asa e! nici mie nu mi se pare ok...nici aia cu romanita

Anonymous said...

In ultimele campanii astia de la Leo Burnett au un umor macabru

Anonymous said...

zise Adi Raza-de-Soare, art director.mai du-te-n Billy....Sa stii, daca nu ne ziceai parerea ta, nici ca ne mai reveneam...

Stefan said...

am remarcat-o si eu...ca un simplu muritor am ramas mut, fara sa mai zic ca si in ziua de azi in acel loc din Paris cineva scrie un mesaj pe peretii pasajului