Reclama la noul tabloid "CAN CAN" - print expus in preajma unui pasaj, zona Crangasi:
"Alteta, domnule Dodi, pe unde doriti s-o luam?
Prin pasaj, ca-i mai rapid."
Leo Burnett, mai exact "Echipa 23" s-a ocupat de aceasta campanie. M-au dezamagit. (Nu ca trebuia sa-mi dovedeasca mie ceva, dar...)
De ce au ales aceasta nefericita intamplare pentru promovarea cotidianului? De ce vor sa castige bani si faima pe spinarea raposatei si mult-plansei printese Diana? O lume intreaga a suferit atat de pe urma pierderii ei, ca acum sa vina creativii de la 23 cu asa o reclama, sa transforme tragedia in ceva de care sa razi. Nu stiu...n-am cuvinte. Sunt pur si simplu uimita. Cred ca numai la noi se putea intampla asta, numai niste creiere romanesti putea gandi asa departe.
Ce vrei, dom'le, doar suntem un popor de oameni creativi, inteligenti si (aproape) originali!
Sa va fie rusine.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
4 comments:
asa e! nici mie nu mi se pare ok...nici aia cu romanita
In ultimele campanii astia de la Leo Burnett au un umor macabru
zise Adi Raza-de-Soare, art director.mai du-te-n Billy....Sa stii, daca nu ne ziceai parerea ta, nici ca ne mai reveneam...
am remarcat-o si eu...ca un simplu muritor am ramas mut, fara sa mai zic ca si in ziua de azi in acel loc din Paris cineva scrie un mesaj pe peretii pasajului
Post a Comment