Saturday, June 9, 2007

Cristi... is that really you?

Oau! Nu-mi vine sa cred! Dar...stai.... daca sunt prea naiva si ma bucur aiurea? I-am dat mail pe adresa lui personala...si mi-a raspuns! Cristi Enache de la Directia 5!!! Chiar el o fi sau un angajat de-al lui ("e-mail reader" poate?)? Eu sper ca era Cristi in persoana. :) Nu ma asteptam sa mi se raspunda asa repede. :) Yeey!

Of..ma bucur ca un copil la o ciocolata.... So what? :)


> Salut, Cristi!
>
> Stiu ca esti ocupat, de aceea voi trece direct la subiect:
>
> Concertul din Bucuresti din cadrul turneului de lansare al noului album,
> de
> pe 24 iunie, se va sustine in cadrul festivalului CokeLive sau va fi de
> sine
> statator?
>
> Iti multumesc anticipat,
>
> Aditzoy <http://www.aditzoy.blogspot.com>

"cristi@directia5.com"
to me

Jun 8 (14 hours ago)
Salut.Pentru inceput vreau sa iti multumesc pentru interesul tau fata de
Directia 5.Cele doua evenimente nu au decat o singura legatura,si anume ca
vom canta noi pe scenele respectivelor manifestari.Te asteptam.

1 comment:

Anonymous said...

Draga mea...era vorba de moderatorul site-ului. Aceea nu este adresa personala de mail a lui Cristi. Trust me, I'm the surse. Numai bine!