Monday, May 21, 2007

Cand a trecut timpul? Dar ce frumos a trecut..... 8->

Teste, peste teme, peste teste, peste... ati prins ideea.... Da. E ultima saptamana de .."scoala". Ca de obicei, mi-am lasat temele de la toate materiile pentru zilele astea. Si mi le-am ales special la inceputul semestrului, asa, "sa scap repede de referatele absolut necesare"...

Cand a trecut timpul? De ce nu le-am facut pe toate in prima saptamana, ca apoi sa stau linistita tot semestrul? Cat de lenesa am putut fi? Mereu zic.. "de la anu`, ma apuc serios de invatat". Si ma trezesc la sfarsitul anului intrebandu-ma "wtf?!? doar o saptamana pana la sfarsit??? HELP!". Combinatia perfecta pentru un stres calitate superioara: referate si partiale, toate in aceleasi ultime 5 zile. Si ma miram de ce am atatia nervi...

Si totusi... n-am stat degeaba. Mi-am trait viata la maxim. Cu bune, cu rele, cu plecari inopinate la mare, cu facut baie in marea de 17 grade, fugit la Ploiesti pentru un singur (si mic, fie vorba-ntre noi) McPuisor (da` buuuun!), fuga pana la Ciorani pentru salvat un suflet mare si bun, visuri, distractie, emotii, placere... Si multe altele... Cand sa mai ai, frate, timp si de facultate? :)

Sunt atatea de trait si de simtit.... Lucruri pentru care trebuie sa te daruiesti tot, cu trup si suflet...

Cine stie, cunoaste. ;)

Clar, nu am irosit nicio clipa! Si sunt mandra de asta!

Sper sa fii si tu...
:P prelungit!

P.S.: Ma descurc eu si cu "scoala"... :) Dar de la anu`.... o luam de la capat! :)

8 comments:

Anonymous said...

Asta cu de maine, de saptamana viitoare, de la anul este foarte cunoscuta, o practica si altii. :))

Anonymous said...

o sa-ti doresti sa revii in liceu si nu ai sa poti ...

Aditzoy said...

daca te vei uita atent la profilul meu, vei vedea ca sunt studenta.. special am pus ghilimelele la cuvantul "scoala"... :P

Aditzoy said...

oricum, fiecare perioada a vietii are farmecul ei...

Anonymous said...

stiam ca anul trecut ati facut baie in mare.si comuna se numea Ciorani.

Rrarresh said...

p prelungit ....

Aditzoy said...

Multumesc pentru corectarea numelui localitatii, Anonymous.

Blankpagey said...

Cand ma gandeasc si eu ce repede a trecut timpul ma ingrozesc :D :D :D