Wednesday, May 23, 2007

Sometimes I can't make it on my own

Azi am fost sa-mi iau un ice tea. Dar mi-am luat si niste dropsuri. Pareau sa ma faca sa ma simt mai bine sau, mai degraba, m-ar fi pedepsit, ceea ce, cred, imi doream mai mult. Ma gandeam sa le iau pe toate. (Atatea calorii dintr-un foc...) Dar m-am oprit. Am zis... "Toate astea trebuie sa inceteze!"

M-am gandit la ingerul meu pazitor pe care l-am dezamagit de atatea ori... Nu i-ar fi placut sa-mi fac rau indopandu-ma cu atatea dropsuri. Si i-as fi facut si lui rau. Mi-am dat seama ca vreau sa-i dovedesc cat de mult tin la el si la faptul ca nu-mi vrea decat binele. Azi era cat pe ce sa-si taie aripile si sa demisioneze. De ce sa renunte la cel mai frumos dar, cel de a zbura prin viata asta, din cauza mea? Din cauza nebuniilor mele?

Toate prostiile mele trebuie sa inceteze. Clar. Nu degeaba mi l-a trimis Dumnezeu mie. El e ingerul meu pazitor. Vreau sa am si eu grija de el.



U2 - "Sometimes you can't make it on your own"

No comments: