Sunday, May 27, 2007

Spookie... sau nu!

E noapte. O noapte frumoasa. Poate prea calda.

Si imi aduc aminte de o noapte mai rece... de ianuarie. 1-2 ianuarie 2006. Sunt la Costinesti cu prietena mea buna (rau), L. aka Sis. :)
Dupa o noapte, asemanatoare revului, ca-ntre fete (suntem 3 fete si un baiat, fratimiu), ne autoinvitam fiecare in camera lui. Din casa mare a verisoarei prietenei mele. Nu pot sa dorm. E innorat. Bine ca e iarna si nu sunt fulgere.

Aud niste zgomote ciudate... Sigur vin din camera Sis-ului si a lui fratello. (Formau, pe atunci, un cuplu.) Si totusi... continua zgomotele... Astia n-au somn... Ia sa-i deranjez... Si intru la ei. Cuminti... Ciudat... ;)) "Voi faceati zgomotele acelea ciudate?" ..."mmm...care? Aa....da! Da, noi... de la noi veneau... :D "... Ok..whatever..

Dupa trei luni...stam la povesti. Noapte fantomelor. Brrr... Cu Sis, desigur, si alti cativa prieteni. "Aditzoy," spune L., "mai tii minte noaptea aceea de dupa rev?".. "Normal, cum as putea s-o uit?"... "Stii....nu noi faceam zgomotele acelea...Si nici verisoara mea..."

De-atunci imi doresc tare mult sa le si vad, nu doar sa le aud. Oare sunt prietenoase? Sper, ca altfel m-as topi de frica. Da, cred in fantome... :)

2 comments:

Anonymous said...

frate-miu ! :p

Aditzoy said...

mai greseste lumea.. :) thanx!