Sunday, May 27, 2007

Love makes the world go round


Intr-o lume in care tot mai multe cupluri se despart urat, intr-o lume in care tot mai multi soti isi spun "la revedere!" printr-un avocat "sol", intr-o lume in care dragostea depinde de n chestii... doi batranei se plimba prin Gradina Cismigiu tinandu-se de mana, iubindu-se neconditionat, pur, profund. Si asta se citeste pe zambetele lor linistite.
Sa fie "de vina" modul lor de a gandi, adaptat zilelor tineretii lor? Generatiei lor trecute? Prejudecatilor de atunci?

In zilele noastre, este asta ceva pentru care e prea greu sa lupti?

Ca o simpla coincidenta sau nu, azi dimineata i-am vazut pe aceiasi doi batranei simpatici la realitatea.net, intr-o stire despre "100 de cupluri din Bucureşti care au serbat, sâmbătă, 50 de ani de căsnicie la Primăria sectorului 2." :) Oau!

1 comment:

Anonymous said...

Imi amintesc de bunicii mei care au fost impreuna mai mult de 65 ani. Eram in bucatarie cu bunicul, cand avea aproape 90 de ani si imi povestea ceva, cand, deodata o striga pe bunica :

- Marie, Marie, vino repede aici !

Bunica alearga speriata sa vada ce s-a intamplat

- Da, Nae, ce e?
- Am vrut doar sa-ti spun ca te iubesc.

N-am vazut niciodata de atunci o declaratie de iubire mai profunda.